Inkább szórja ki az ablakon a pénzt!
Ugye Ön sem egy hírlevél kiküldésétől vár csodát?
Néhány évvel ezelőtt elég volt kiküldeni egy hírlevelet, csinálni egy óriásplakátot, vagy feladni pár hirdetést és már jöttek is a vásárlók, ha csábító volt az ajánlat.
Szakértőként és szolgáltatóként többször kapunk még mostanában is ilyen megkeresést, hogy ki kellene küldeni egy hírlevelet, mert új ügyfelekre van szükségünk.
Én ilyenkor azt legszívesebben azt javasolnám, akár az ablakon is kiszórhatja a marketing keretet, mert azzal néhány arra járót boldoggá tesz, de több bevétele nem lesz!
![]()
Felmérések szerint egy városi embert akár naponta 3000-szer is megszólítanak különböző információkkal. Ilyen "reklámzajban" az egyetlen megoldás (hacsak nem rendelkezik sokmilliós reklám költségvetéssel) a többcsatornás kiáramlás. Egyik ügyfelünk ezt mondta erről:
"Egymás után jönnek az új érdeklődők és már több elismerést kaptam a weboldalra és a közösségi megjelenésre is!"
Hogyan kell ezt jól csinálni?
Több éves tapasztalatunk alapján összeállítottunk egy jól működő módszert.
KATTINTSON IDE és tudjon meg róla többet!
Üdvözlettel!
Angel of Emails
info@xxxxxxxxxxxxxxxxx
+36202848558
|