HOGYAN BEFOLYÁSOLJAM A VEVŐIMET?
Megtudható-e valami abból, ha egy mentalistának kifegyeljük a technikáit? Egyáltalán meg lehet-e figyelni ezeket a technikákat, vagy ezek gondosan előkészített és sokéves tapasztalaton alapuló technikák? Danny Blue megmutatja, hogy mi a legegyszerűbb módja a vevők befolyásolásának, hiszen valljuk be, mi is egy gondolatot szeretnénk elültetni a vevőink fejében, mely hatására vásárolni fognak.
![]()
Danny Blue, aki profi az emberi viselkedés előrelátásában és az emberek befolyásolását végzi mesterfokon, elárulja a mentalisták titkait.
Megfigyelés
Sosem lehet eléggé megfigyelni valakit, ha valóban azt szeretnénk, hogy tőlünk vásároljon. Ismernünk kell a szokásait, a kedvenc időtöltését, sőt, az egyik legfontosabb dolog: a pénztárcáját belülről, kívűlről, hogy aztán meg tudjuk győzni, hogy azon az áron vásároljon, amin mi szeretnénk eladni a termékünket.
Néha egyszerűbb a megfigyelés, mint gondolnánk. Minden esetben egy személy ruházata árulkodó arról, hogy mi van a zsebében és máshogy kell megközelíteni egy jólmenő üzletembert vagy egy spórolással elfoglalt idős hölgyet.
Helytelen következtetés lenne, hogy könnyebb eladnunk egy üzletembernek, mint egy nagymamának, hiszen ha megfigyeljük, az üzletember képes megtartani és jól felhasználni a pénzét, ellenben a nagymamával, akinek spórolnia kell, hogy ezt megtegye. Nem azért mert kevesebb a pénze, hanem mert nem igazán válogatja meg, hogy mit vásárol. Elég ránéznünk a délelőtti teleshopos reklámok célcsoportjára. Kire épül és miből tartja fenn magát ez az iparág? Pár célzott kérdés pedig rengeteget segíthet abban, hogy még konkrétabb eredményeket kapjunk. Nézd meg a videót és meg fogsz lepődni!
DANNY KÉRDÉSEIT MEGNÉZHETED A VIDEÓBAN
A 4. személynek óriási a reakciója!