Vissza az eredeti fogak szépségéhez

Nincs két egyforma ember, így nincs két egyforma fogazat sem. Mégis, ha ránézek egy adott földrajzi területen lévő emberek elkészült fogpótlásaira ugyanazt a méretet, formát és színt látom. Napjainkban olyan magas színvonalon van a fogászati technológia, beleértve az implantáció területét is, hogy nem elfogadható a kudarc és nem elfogadható a páciens számára, formailag nem kezelhető, kényelmetlen fogpótlás. Implantátumokon rögzített fogpótlással ellátott páciens olyan komfortérzethez, stabilitáshoz és nem utolsó sorban egyéni esztétikához juthat, ami meghatározza az életét, a személyiségét és mindennapi örömeit. Ez természetesen csak szakszerűen megtervezett lépésekkel érhető el. Az emberi fogazat térbeli adatai (fogforma, fogméret, síkok, stb.) az Ön esetében is visszakereshetőek testi adatai alapján, de a legfontosabb az a biostatikai egyensúly, amely a saját ép fogazatával megvolt.

 Már ellátott páciensünk mondta:

„…részt vehettem saját fogaim alakjának, színének, anyagának kiválasztásában, minden lépésről tájékoztatást kaptam, amit fogászaton az ember el tud képzelni, a legjobb kiszolgálást és legkevesebb fájdalmat kaptam. Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni! Nem kellett mit megszokni, a második nap óta teljesen rendben vagyok. Ebben a csapatban olyan embereket ismertem meg, akik barátként kezelik embertársaikat, és nem hagyják cserben.” (M. Zoltán)

 Fizessen egyszer a szép és tökéletesen működő fogazatáért!

 Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

 Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36304750863

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide