Üdvözlöm! Egy kedves sztorival készültem Önnek. Egy üzletvezetővel találkoztam, és arról panaszkodott, hogy az üzlete hanyatlóban van. Beszélgetésünk közben csörgött a telefonja és felvette. Többször használta az a kifejezést, hogy: - Mondjad, érdekel! Semmi figyelmet nem adott a másiknak, aki ezt megérezte, mert megkérdezte: - Tudsz figyelni?! Jött az automatikus válasz: - Mondjad, érdekel. Azt figyeltem meg, hogy ő jómaga nem ad figyelmet másoknak, és a boltjában is ezt a példát másolják a munkatársak is. Biztos hallotta már ezt a közmondást: "Fejétől bűzlik a hal." Pontosan kiderült, hogy a vevők is csak figyelemre vágytak volna! Ezt nem kapták meg, így elmentek máshova. Az üzletvezető pedig az árral és akciókkal próbálta visszacsábítani a vevőket, de ez a profitcsökkenés okozta a vesztét! Tehát, a tanulság az, hogy adjunk minél több figyelmet az ügyfélnek! Egyetértünk abban, hogy kedves és figyelmes munkatársakra van szükségünk. Manapság nehéz ilyet találni, de van arra lehetőség, hogy a felnövendő generációt megtanítsuk, hogy hogyan tud olyan munkatárssá válni, ami értékes az Ön számára is. Dolgozz Itthon Program: Hogyan boldoguljanak és haladjanak előre Magyarországon a fiatalok? Eredményes Hetet kívánok! Dienes Attila 06 20 333 3363 Dienes Management Academy Nonprofit Kft "Nagyobb profit, több szabadidő!" |