[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Lakástakarékpénztár érdeklődők felkutatása garanciával



Title: Lépéselőny Hírlevél :: Lakástakarékpénztár érdeklődők felkutatása garanciával

Üdvözlöm,

egy szakmai segítséget szeretnék kérni: ismer Ön lakástakarékpénztár témában illetékes értékesítőt?
Mert kidolgoztunk egy olyan javaslatot, amelyben lakástakarékpénztár témában kutatunk fel garantált számban, olcsón konkrét érdeklődőket, és ezt a javaslatunkat szeretném LTP-vel foglalkozó tanácsadókhoz eljuttatni.

Akik már rendeltek tőlünk ilyen érdeklődőket, 80%-ban újra és újra kérnek, mert megéri.

A pontos javaslatunk:

1.
Minimum 20 garantált lakástakarékpénztár megtakarítás iránt érdeklődő, 110.000 Ft nettó

VAGY

2.
Minimum 50 garantált lakástakarékpénztár megtakarítás érdeklődő, 195.000 Ft nettó.

Érdeklődőnek minősül minden olyan kontakt, akit a beszélgetés során érdekel az LTP, van pénze, és hozzájárul, hogy az értékesítő telefonon, vagy személyesen megkeresse őt.

Mindkét opció akkor él, ha e hónapban megrendelésre, és kifizetésre kerül.

Amennyiben módjában áll ebben segíteni, kérem, küldje tovább levelemet, hogy az illető fel tudja venni velem a kapcsolatot.
Illetve ha úgy egyszerűbb, kérem ossza meg velem az illető elérhetőségeit, szívesen keresem én is őt.

Segítségét előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Vastag Zoltán
Ügyvezető igazgató
Lépéselőny - KKV adatbázis és call-center
Web: www.lepeselony.hu/telefonos-egyeztetes

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Brit Szakmai Osztály – Alapító Tag

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Tagja
Contact Center tagozat
E-mail marketing tagozat

 

Leiratkozás

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2011.03.16-án publikált állásfoglalásának megfelelően, ha a „céges” cím egy nem természetes személy (cég, egyesület, alapítvány, párt, intézmény, stb.) központi, kapcsolattartás céljából nyilvános helyen (cégnyilvántartásban, weboldalon, stb.) feltüntetett elérhetősége (…), az e-hirdetésküldésre vonatkozó jogszabályok 2008. szeptember 1-jétől hatályos módosítása nyomán az ilyen jellegű – nem természetes személy elérhetőségének minősülő – e-mail címekre küldött elektronikus hirdetésekhez már nem szükséges előzetes hozzájárulás a hirdető/közzétevő/hirdetési szolgáltató részéről.