dr. Kemény Dénes jósdába megy Gundel Takács Gáborral

Title: dr. Kemény Dénes jósdába megy Gundel Takács Gáborral

dr. Kemény Dénes Gundel Takács Gábor jósdájában

A Spirit Színház HétfőBűn színházi talkshowjában Szatmári Nóra jósnő és Gundel Takács Gábor vendége dr. Kemény Dénes egykori válogatott vízilabdázó, edző, a magyar vízilabda-válogatott korábbi szövetségi kapitánya, a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karának címzetes egyetemi docense.

Jegyvásárlás

Csatlakozz a beszélgetéshez!

2018. április 19-én, csütörtök este 19:00-tól várunk szeretettel Téged is a Spirit Színházban, ami kezdetektől otthont ad HétfőBűn talkshow-sorozatunknak. A televízió képernyőjéről jól ismert műsorvezető, Gundel Takács Gábor az est házigazdája. Segítsége Szatmári Nóra asztrológus, asztro-coach és Life-coach.

Kikapcsolódás csütörtök estére!

Csatlakozz hozzánk a HétfőBűn beszélgetésre, és találkozz Te is dr. Kemény Dénessel!

JEGYVÁSÁRLÁS
Copyright © 2018 Spirit színház, Minden jog fenntartva!

Levelezési címünk:
Spirit színház
Árpád fejedelem útja 3-4.
Budapest, Bp 1024
Hungary

Add us to your address book

Nem szeretne több ilyen levelet kapni? Kattintson ide a leiratkozáshoz!