[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

EKÁER RENDSZER - SPECIALITÁSOK – KÖZÚTI ÁRUFORGALOM A 2018. ÉVI VÁLTOZÁSOK TÜKRÉBEN 2018.06.22.



EKÁER RENDSZER - SPECIALITÁSOK – KÖZÚTI ÁRUFORGALOM  A 2018. ÉVI VÁLTOZÁSOK TÜKRÉBEN

2018.06.22. Budapest

Meghívjuk Önt „Az EKÁER rendszer – specialitások – közúti áruforgalom – 2018. évi változások tükrében” elnevezésű szakmai előadásra.

 

 

Előadónk: Gutyán Tibor – alezredes, NAV Vám- és Pénzügyőri Igazgatóhelyettes Úr

 

Az EKAER rendszer már mindenki számára ismert, a bejelentési kötelezettség, a velejáró ellenőrzések vonatkozásában, azonban a rendszer összetettsége miatt abban sokkal több minden van, mint ami elsőre látszik.

 

A konferencia során bemutatásra kerül az EKAER rendszer részletes működése, a rendszer által biztosított adatok felhasználásának módjai, illetve az ez idáig elért eredményei, valamint az adóhatóság koncepcióváltásának indokai, céljai. Továbbá értesülhetnek a idei változásokról, aktualitásokról is!

 

Az előadás keretében lehetőséget biztosítunk résztvevőinknek az egyedi problémák, kérdések interaktív megvitatására is.

Tematika:

EKÁER alapjai

  • Az általános forgalmi adó fókuszpontjai az EKÁER tükrében.
  • Magyarország EU csatlakozását követő kereskedelmi forgalom, EKÁER előzmények.
  • Gazdasági, biztonsági visszaélések a közúti árufuvarozás során, fiktív fuvarozási dokumentumok használata.
  • CMR Egyezmény (1971. évi 3. törvényerejű rendelet) legfontosabb tudnivalói, fontos EKÁER összefüggések.
  • EKÁER működésének általános bemutatása (EKÁER, HUGO, NAV), a rendszer lényeges elemeinek általános megismerése.

 EKÁER működésének jogszabályi kerete, a gyakorlat tükrében

  • EKÁER és az Adózás rendjéről szóló törvény
    • Bejelentési kötelezettség
    • Kockázatos termékek
    • Önkéntes bejelentés
    • Bejelentésre kötelezett jognyilatkozata (felelősségi kérdések)
    • Kockázati biztosíték
    • Új kötelezett
    • Kockázatos fuvarozás, nyilatkozattétel, hatósági zár
    • EKÁER jogsértések szankcionálása, mulasztási bírság
    • Áru lefoglalása, jármű visszatartása
    • Hatósági felügyelet

 

EKÁER működéséről szóló jogszabályok gyakorlati megközelítéssel

  • EKÁER működése
    • FELADÓ és a CÍMZETT, meghatalmazottak, végfelhasználó
    • Felrakodás, kirakodás adatainak jelentősége
    • Kockázatos termékek
    • Közúti fuvarozással járó tevékenység, a bejelentési kötelezettség speciális esetei, segítő folyamatábrák, gyakorlati példák
    • Speciális EKÁER mentességek, alanyok, termékkörök, súly és értékhatárok
    • Egyedi mentesség
    • Bejelentési kötelezettség általános szabályai, egyszerűsített bejelentés
    • EKÁER bejelentések tartalma, export, import és belföldi specialitások, gyakorlati példákkal
    • EKÁER bejelentések valóságtartalma a NAV ellenőrzéseinek tükrében

EKÁER szám igénylésének menete, megállapításának rendje, speciális, életszerű fuvarozási helyzetek, ellenőrzési metodika

  • EKÁER bejelentések
    • Azonosított belépés
    • Ügyfél adatok
    • Felhasználók kezelése
    • Engedélyezett szállítmányozó
    • Kedvenc címek
    • Zárolt biztosíték
    • XML feltöltés
    • Import bejelentés
    • Export bejelentés
    • Belföld-belföld viszonylatú bejelentés
  • Fuvarozási, logisztikai élethelyzetek, ellenőrzés
    • Háromszögügylet
    • Vámfelügyelet, közvetett vámjogi képviselet
    • Gyűjtő fuvarozás
    • Logisztikai átrakodás külföldön/Magyarországon
    • Tranzit fuvarozás
    • Kombinált fuvarozás
    • Saját vagyon áthelyezése
    • Kockázati biztosíték
    • Általános ellenőrzési tapasztalatok
    • Mulasztások, csalárd magatartások
    • Jogkövetkezmények

 JELENTKEZZEN MOST!

A konferencia részletei:

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-14:00: Gutyán Tibor – alezredes, NAV Vám- és Pénzügyőri Igazgatóhelyettes Úr

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

 

Helyszín:

Hunguest Hotel Millennium***

(1089 Budapest, Üllői út 94-98.)

 

 

Teljes ár: 24.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 31.623 Ft/fő/konferencia)

  • Kedvezményes ár, ha 2018. 06.15-ig jelentkezik és át is utalja a részvételi díj összegét: 22.900Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 29.083 Ft/fő/konferencia)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

 

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét, teát, üdítőt, ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, kávét, üdítőt

 Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

A változás jogát fenntartjuk!


Aktuális konferenciáink:

2018.06.15.: GDPR - Hogy a felhők elvonuljanak... - Konferenciareggeli, Előadónk: Dr. Keczeli Beáta - adatvédelmi-, adatbiztonsági szakjogász BŐVEBB INFORMÁCIÓ

2018.06.19.: Építési beruházások közbeszerzésének egyedi szabályai és a nemzeti eljárásrend - Konferencia, Előadónk: Támis Norbert BŐVEBB INFORMÁCIÓ

2018.06.22.: Kötelező elektronikus közbeszerzés gyakorlati használat, kifejezetten ajánlattevőknek – Konferencia, Előadónk:Dr. Molnár Margaréta MM.L.  BŐVEBB INFORMÁCIÓ

2018.06.27.: Kötelező Elektronikus Közbeszerzési és közbeszerzési gyakorlat – Konferencia, Előadónk: Támis Norbert BŐVEBB INFORMÁCIÓ

2018.07.05.: Épületenergetika és a 2018-as év változásai Épületenergetikát érintő korszakváltás - Konferencia, Előadónk: Fischer Tamás BŐVEBB INFORMÁCIÓ

2018.07.10.: Az új online számlázás – Konferencia, Előadónk: Czöndör Szabolcs BŐVEBB INFORMÁCIÓ

 

 

 

 

2018. május 25-én életbe lépett az Európai Unió új adatvédelmi rendelete, a GDPR (Általános Adatvédelmi Rendelet), mely változásokra cégünk felkészült.

Az Általános Adatvédelmi Törvény (GDPR) szövege itt található.

Ezt a levelet azért kaptad, mert feliratkoztál a hírlevelünkre. Ha nem szeretnél több ilyen emailt kapni, az alábbi linkre kattintva egyetlen gomb nyomással törlünk az adatbázisból: Leiratkozás