FONTOS! Ön felvette a ʍaszturbálást! Van Spamlap.mp4!

PRO:  spamlap@xxxxxxxxxx

Szia,

Amikor utoljára meglátogattál egy tizenéves Ƿornó weboldalt,
letöltötted és telepítetted a kifejlesztett szoftvert.

A program bekapcsolta a kamerát,
és rögzítette a ʍaszturbáció folyamatát.

A szoftverem megragadta az összes e-mail címlistát
és a Facebookon lévő barátaid listáját.

Nekem van a - Spamlap.mp4 - veled ʍaszturbál
a tizenévesek, valamint egy fájl a számítógépen található
összes kapcsolattal.

Nagyon perverz!

Ha azt szeretné, hogy mind a fájlokat, mind a
titkosságot töröljem, Bitcoin fizetést kell küldeni nekem.
72 órát adok a fizetéshez.

Ha nem tudja, hogyan kell fizetni a Bitcoinnal,
keresse fel a Google-t és keressen.

Küldés 500.000 HUF (0.341048 BTC)
ezen a Bitcoin címnél:

38xEWLHFNexBVd7G77BmoY8NMokhr7QySW
(másolja és illessze be)

1 BTC = 1.484.500 HUF právě teď, takže odešlete přesně  0.341048 BTC
na výše uvedenou adresu.

Ne próbálja meg csalni!
Amint megnyitja ezt az e-mailt, tudom, hogy kinyitotta.
A készülék összes műveletét követem.

Ez a Bitcoin cím csak Önhöz kapcsolódik,
így tudom, hogy mikor küldjük el a megfelelő összeget.
Ha teljes összegben fizetsz, mindkét fájlt eltávolítjuk,
és kikapcsolom a programomat.

Ha nem küldi el a fizetést, elküldöm a ʍaszturbációs
vίdeódat minden ismerősödnek és munkatársaidnak
a kapcsolatlistáidból, amelyeket elrejtettem.

Íme a fizetési részletek:

Küldés 500.000 HUF (0.341048 BTC)
ezen a Bitcoin címnél:

38xEWLHFNexBVd7G77BmoY8NMokhr7QySW

(másolja és illessze be)

Meglátogathatja a rendőrséget, de senki sem segíthet.
Tudom, mit csinálok.
Nem élek az Ön országában, és tudom,
hogy maradjon névtelen.

Ne próbálj meg becsapni engem - azonnal ismerni
fogom - a kémprogramom rögzíti az összes látogatott
weboldalt és az összes gombot, amit megnyom.
Ha ezt teszed - elküldöm ezt a csúnya felvételt mindenkinek,
akit ismersz, beleértve a családodat is.

Ne csalj meg! Ne felejtsd el a szégyenet,
és ha figyelmen kívül hagyod ezt az üzenetet,
az életed tönkremegy.

Várom a Bitcoin fizetését.
72 óra van hátra.

Névtelen Hacker