[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Úgy érzi, a vállalkozás talpon maradása a tét? Segítünk!



Title:
Digitális szakkiadvány gyakorlati útmutatással

Tisztelt False!

Vállalata vezetőjeként sajnos az egyik legégetőbb kérdés, amellyel most foglalkoznia kell, az az, hogy miképp vészelhető át a koronavírus-járvány miatti időszak. Ahhoz ugyanis, hogy a cégek és szervezetek talpon tudjanak maradni, nem árt megtenni minden lehetséges vezetői lépést.

A felmerülő munkajogi kérdések (otthoni munkavégzésre kötelezés, a fizetett vagy fizetés nélküli szabadág és a táppénz) mellett számos polgári jogi (késedelmes teljesítés, vis maior helyzetek) és adatvédelmi kérdés (egészségügyi adatok tárolása, egészségügyi célú megfigyelés) megválaszolására is fel kell készülnünk.

És az üzleti élet nem állhat meg: ha szükséges, módosítanunk kell az üzleti stratégiánkat és fel kell készülnünk a válság- és változásmenedzsmentre is.

Digitális formátumban is elérhető kiadványunk ebben segít Önnek.

Sikeres vezetők
modern eszköztára

Kézikönyv bevált módszerekkel, konkrét vállalati példákkal és mintadokumentumokkal

Szerzőink:

Dr. Bölcskei Krisztián (vezető adatvédelmi tanácsadó, jogász)
Ferge Zsigmond (ügyvéd, munkajogász)
Dr. Kártyás Gábor (munkajogi tanácsadó)
Dr. Kovács Szabolcs (munkajogász és adótanácsadó)
Hegedűs Péter (ügyvezető, Célkreátor Kft.)
Nemeskéri Gyula (ügyvezető, Ergofit Kft.)
Dr. Palotay Pálma (munkajogi szakjogász)


Mit nyújt Önnek kiadványunk?

Nyomtatott és digitális formátumban is elérhető kézikönyvet jól bevált módszerekkel, konkrét vállalati példákkal (pl. vezetési modellek, win-win tárgyalástechnika, a projektmenedzsment gyakorlati kérdései stb.).

A speciális, koronavírus miatti járványügyi helyzetben gyorsan és jól hasznosítható információkat: többek között a munkajogi, polgári jogi és adatvédelmi kérdések kezeléséhez szükséges tudnivalókat, valamint a krízis- és változásmenedzsment módszereit.

Iratmintatárat a szükséges segédletekkel, ellenőrzőlistákkal és szerkeszthető dokumentumokkal (pl. munkavállalók értékeléséhez kapcsolódó dokumentumok, projektterv, időterv, költségcontrolling táblázatok, béren kívüli juttatásokhoz kapcsolódó segédletek, cafeteria szabályzatok, stb.).

Mikrovállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak és magánszemélyeknek 10% kedvezmény. Ehhez a megrendelés során a MIKRO10 kuponkódot kell megadnia.

Kérdés esetén várjuk hívását!
+36 (1) 273 2090
Amennyiben nem szeretne több levelet kapni tőlünk, itt leiratkozhat.

51192/6540/1