[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

--- „Az ügyfelek panaszainak és reklamációinak kezelése" // továbbképzés // ONLINE-levelező program // 2021. augusztusi vagy szeptemberi kezdési időpontokkal // + További 5 program ajánlat



Title: --- „Az ügyfelek panaszainak és reklamációinak kezelése" // továbbképzés // ONLINE-levelező program // 2021. augusztusi vagy szeptemberi kezdési időpontokkal // + További 5 program ajánlat

 

Tárgy: --- „Az ügyfelek panaszainak és reklamációinak kezelése" // továbbképzés // ONLINE-levelező program // 2021. augusztusi vagy szeptemberi kezdési időpontokkal // + További 5 program ajánlat 

    

 

Panasz- és reklamációkezelés mesterfokon.

Professzionális panasz- és reklamációkezelés.

Panasz- és reklamációkezelési mestertréning.

 

 

 

 

W3HOST Bt.

Kompár Krisztián

cégvezető

részére

 

 

 

 

 

Kedves Cégvezető!

 

 

Engedje meg, hogy felhívjam figyelmét - és egyúttal meghívjam munkatársait –

 

„Az ügyfelek

panaszainak és reklamációinak

  kezelése"

 

c. továbbképző online-levelező tréningprogramunkra.

 

 

____________________________

 

 

Kiket várunk a programra?

 

Ügyfélszolgálatosokat, és mindazokat, akik ügyfelekkel kapcsolatban vannak,

vagy ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek-kerülhetnek munkahelyi beosztásuktól függetlenül.

 

A programot különösen ajánljuk azok számára, akik nemcsak a koronavírus járvány miatt,

hanem egyébként is nehezen nélkülözhetők a munkahelyükön,

vagy nehezen tudnak akár csak egy napra is kiszakadni egy személyes részvétellel zajló tréningre.

A home office-ban dolgozó munkatársaknak pedig kifejezetten érdemes elvégezni a programot.

 

   

 

____________________________

 

 

A program választható kezdési időpontjai:

·         2021. augusztus 16.

·         2021. augusztus 30.

·         2021. szeptember 13.

·         2021. szeptember 27.

 

 

 

A program időtartama: 4 hét

 

A program helyszíne: online

 

A program lebonyolítása: 

 

1) A választott kezdési időponttól számítva – 4 héten keresztül – minden héten 
e-mailben küldünk egy vagy kettő tréning blokkot az egyéni felkészüléshez. 
(A kiküldés napjai: kedd, szerda vagy csütörtök.) 
 
2) A blokkokhoz egy-egy rövid - terjedelmi igény és terjedelmi korlát nélküli - 
házi dolgozat is tartozik, amelyet beküldése után értékelünk.
 

3) A képzési programok egy-egy blokkjának átlagos feldolgozási időszükséglete:

45-90 perc (egyéni tempótól függ)

 
4) Konzultációs lehetőségek: e-mailben, telefonon, skype-on, szükség esetén személyesen.

 

(Amit az online-levelező távoktatás sajátossága lehetővé tesz: Amennyiben valakinek

bármely okból - sürgős munka, váratlan feladat, utazás, betegség, helyettesítés,

szabadság, nyári szünet stb. - nem elegendő a program elvégzésére az általunk ajánlott időtartam,

a program befejezésének határideje meghosszabbítható.)

 

 

Jelentkezési határidő: A választott kezdési időpont előtt legkésőbb 5 nappal.

 

____________________________

 

 

A tréninget előbbieken túl programjával ajánljuk:

 

 

A Tréning Tematikája/Témakörei:

 

 

1) A professzionális panasz- és reklamációkezelés

2) Az ügyféltípusok és jellemző magatartásuk vélt és valós sérelmeik esetén

3) A panaszok és reklamációk fogadása

- A félretájékozottság és a félreértések kezelése

- Az ügyfél manipulációk felismerése és kezelése

- Az ügyféljátszmák felismerése és kezelése

4) A valós panaszok orvoslása

5) Az alaptalan panaszok és reklamációk kezelése

6) Asszertiv magatartás. Hogyan legyünk asszertivek a panasz és reklamáció kezelés során?

7) A nehéz ügyfelek megnyerése

8) A problémamegoldás folyamata, az ügyfelekkel történő kommunikáció irányítása

9) Mikor és hogyan mondjunk nemet?

10) Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése

11) Az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

12) A panasz és reklamáció kezelés során jelentkező stresszhelyzetek kezelése

13) Mikor szükséges a vezetői beavatkozás a panaszkezelésbe?

      (Ha vezetők vagyunk: Mikor és hogyan avatkozzunk be vezetőként

       a panaszkezelésbe?)

 

     

 

 

 

 

____________________________

 

 

A jelentkezés lehetőségei:

 

1) Honlapjunkon keresztül: http://europaivezetokepzoakademia.hu/treningek/az-ugyfelek-panaszainak-es-reklamacioinak-kezelese.php#content

     vagy

2) Legegyszerűbben: az alábbi jelentkezési lap válasz e-mailként való visszaküldésével:

 

A cég adatai:

A delegáló szervezet neve:

 

 ÜPR

Cím:

 

Kapcsolattartásra kijelölt személy neve, beosztása:

 

Telefonszáma és e-mail címe:

 

 

 

 

 

A tréningprogramra az alábbi résztvevőket delegáljuk:

Név

Beosztás

Közvetlen telefon elérhetőség

és e-mail cím

Választott kezdési

időpont

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

 

____________________________

 

 

A tréningprogram részvételi díja:

 

36 ezer Ft/fő+Áfa

 

amely a program megtartását, valamint az oktatási anyagok ellenértékét foglalja magában.

 

 

____________________________

 

 

Várjuk jelentkezésüket!

 

Információs telefonszám: 06-30-555-1199

 

 

 

Üdvözlettel:

 

Vaszari András

továbbképzés vezető

Európai Vezetőképző Akadémia

STRATÉGIA Menedzsment Tanácsadó Kft.

Tel.: 06(1)555-1199

E-mail: office@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

>> http://europaivezetokepzoakademia.hu/treningek/az-ugyfelek-panaszainak-es-reklamacioinak-kezelese.php#content

 

 

 

 

 

 

Online-levelező programjainkról írták:

 

„Sok hasonló tréningen vettem már részt. Nem gondoltam volna, hogy csak online módon ilyen jól fog működni. Minden egyes feladat elgondolkodtatott. Volt már amiről úgy gondoltam, hogy tudom és már találkoztam vele, de mindig voltak olyan pontok, amik vagy megerősítették a jelenlegi tudásomat, vagy kiegészítették. Bármelyik is történt, nagyon sokat segített.”

 

„A program végigvisz valamin, amire így nem is gondoltál.”

 

„Szeretném megköszönni a válaszokat, kommenteket. Örülök, hogy ez egy olyan tanfolyam volt, ahol biztos vagyok benne, hogy az általam küldött feladatokat/válaszokat végig olvasták, értékelték.”

 

„Számomra a legfontosabb, ami kiderült a tréning alkalmával, hogy mindig van hova fejlődni.”

 

Köszönöm szépen a lehetőséget, hasznomra vált és felettébb élveztem.

 

„Nagyon, de nagyon hálás vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ennyit fog segíteni ez a tréning. Használom és gyakorlom. Napi szinten sokat segít és fejleszt. Remélem sokan elvégzik, mert az lenne mindenki érdeke, hogy mind nekünk, akik az ügyfél-kommunikációban dolgozunk könnyebbek legyenek a hétköznapok, de ezáltal még könnyebbé tehessük az ügyfeleink életét is.”

 

„Nagyon élveztem a tréninget … tetszett mindegyik rész, sokat tanultam belőle … Örülök, hogy volt ez a lehetőség számomra.

 

„… ami még nagyon fontos, hogy az ügyfelekkel való kommunikációm is jelentősen fejlődött.”

 

„Hasznos volt, hogy amit gyakorlatban nap mint nap alkalmazunk, most heti szinten át kellett gondolni, és le lehetett vonni megfelelő következtetéseket.”

 

“Nagyon élveztem, köszönöm, hogy részt vehettem a tréningen!”

 

„… én köszönöm a lehetőséget. Sok hasznosat tanultam belőle :) …”

 

„Nagyon köszönöm a lehetőséget, hogy ismét programotokban részt vehettem és segítettétek a fejlődésemet. Ez alkalommal is sok új dolgot sikerült elsajátítanom és néhányat pedig más látásszögből közelítek meg.

 


 

 

Mint korábbi hírlevelünkben jeleztük,

tréningjeinkkel 30 éve vagyunk jelen a magyarországi tréningpiacon.

 

Ebből az alkalomból – augusztusi jelentkezések esetén – az alábbi programok

honlapon feltüntetett részvételi díjából -50% részvételi díj kedvezményt biztosítunk:

 

(A programra kattintva a programismertető és a jelentkezési lap nyílik meg.)

 

Kiemelt ajánlataink a 30 éves évforduló alkalmából:

 

A program megnevezése

Időpont

(1)

„Fiatal vezetők, frissen kinevezett vezetők távoktatásos vezetői továbbképző programja”

 

 

 

 

(2)

„Középvezetők távoktatásos továbbképző programja”

 

 

 

 

(3)

"Irodavezetői/Titkárságvezetői komplex továbbképző tanfolyam"

 

 

 

 

(4)

„Komplex ügyfélszolgálati továbbképző program”

 

 

 

 

(5)

„Értékesítői-üzletkötői továbbképző tanfolyam”

 

 

 

 

 
További ajánlataink megtekinthetők:
ITT: http://europaiuzletiiskola.hu

és
ITT: http://europaivezetokepzoakademia.hu/

 

 

Akik már választották programjaink valamelyikét: megtekinthető ITT: http://europaiuzletiiskola.hu/ugyfeleink.php#tartalom

 

 

Fejlesztés alatt álló új honlapunkról, a témához kötődően, az alábbi 2 blogcikket ajánljuk:

 

A KÉSZSÉGESSÉG, MINT PROFIT TERMELŐ ERŐFORRÁS: http://treningegyetem.hu/blog/post.php?p=1-a-keszsegesseg-mint-profit-termelo-eroforras

A KISUJJ-SEGÍTSÉG: http://treningegyetem.hu/blog/post.php?p=2-a-kisujj-segitseg

 

 

 

 

 

 

Leiratkozás

 

Ezt a hírlevelet az alábbi e-mail címre küldtük: info@xxxxxxxxx

 

(Leiratkozás esetén kérjük előbbi e-mail cím bemásolását.)

 

GDPR. Csak céghez/szervezethez rendelt e-mail címre küldünk hírlevelet, magánszemélyek nem szerepelnek címlistánkban.

 

 

 

 

LEGYEN SZÉP NAPOD!

 

 

 

 

 

Mentes a vírusoktól. www.avast.com