Nem őrültünk meg, van oka, hogy ingyen adjuk a pólókat?

Tisztelt Cégvezető!

Békés Bence vagyok, a MrSale Öltönyüzlet vezetője, és nem őrültem meg! Van oka, hogy ingyen kap egy 100% pamut, fehér pólót vagy egy nyakkendőt.

Az ok sokkal egyszerűbb, mint gondolná.
Nekünk a MrSale Öltönyüzletnél megéri ingyen adni egy pólót vagy nyakkendőt Önnek, ha megadja email címét, mert:

  1. Így el tudom Önt csábítani hozzánk, hogy körülnézzen, és belekóstoljon az igazi MrSale életérzésbe.
  2. Aki egyszer bejön a MrSale Öltönyüzletbe, nagy valószínűséggel vásárol is valamit.
  3. Így tartani tudjuk Önnel a kapcsolatot később is.

Kattintson a linkre, regisztráljon, és AJÁNDÉKBA kap egy 100% pamut, fehér pólót vagy egy nyakkendőt:
mrsale.hu/tm-kerem-az-ajandekot/

Most, hogy már van egy biztos ajándéka, amely remélem, jó szolgálatot tesz majd Önnek, van itt még valami!

Mi a MrSale Öltönyüzletnél elegáns férfiruha-raktártételekkel foglalkozunk. Ami annyit tesz, hogy hatalmas tételeteket vásárolunk fel, így olyan áron tudunk öltönyöket, zakókat, inget, stb. kínálni, amilyen áron más nem tud.

Csak, hogy pár példát említsek:

Ha nekem nem hisz, higgyen a szemének! A teljes áruválasztékot itt találja:
mrsale.hu/aruvalasztek/

És itt még mindig nem ért véget a MrSale őrület! Csemegézzen a most futó közönség kedvencekből

Most biztos, azt gondolja, hogy  "TÚL SZÉP, HOGY IGAZ LEGYEN"!
Erre csak annyit tudok mondani, hogy PEDIG IGAZ!

De ha nekem nem, akkor higgyen vásárlótársainak.
Kattintson a linkre, és olvassa el a több mint, 4900 értékelést, amelyet a Google-ön kaptunk vásárlóinktól:
trustindex.io/reviews/mrsale.hu

A sok izgalom után, ne feledkezzen el az ajándék pólóról,  vagy nyakkendőről, amit a regisztrálásért fog kapni!

Kattintson ide és regisztráljon:
mrsale.hu/tm-kerem-az-ajandekot/

A MrSale csapata nevében
Békés Bence
cégvezető

Az ön e-mail címe valamely weboldalunkon, regisztrációkor, személyes kapcsolat, névjegy illetve internetes piackutatásból és/vagy nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető adatbázisban rögzített (pl., cégjegyzék), vagy az interneten, illetve elektronikus körüzenetben elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból származnak. Email-címe kezelésénél teljes mértékben betartjuk a vonatkozó adatvédelmi törvény előírásait. Amennyiben nem szeretne tőlünk a jövőben tájékoztatást kapni, úgy elnézését kérjük, legyen szíves az alábbi linken leiratkozni.