[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

EKAER - 06.01-től új felület, gyakori hibák, tapasztalatok



Tisztelt Szállító, Szállítmányozó, Gyártó, Forgalmazó kis-közép és nagy vállalat!

EKAER 2015. április 1-jei és június 1-jei módosulásáról és aktuális gyakorlati tapasztalatokról hallhatnak interaktív előadást a résztvevők, gyakorlati példákkal alátámasztva és bemutatva.

Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer-t (EKAER) 06.01-től új felület, gyakori hibák, tapasztalatok

  • Kneitner Lea - Igazságügyi és okleveles adószakértő /forensic and certified tax expert, Tilea Tanácsadó Kft.

 

Előző résztvevőink írták:

 

"pontos, korrekt tájékoztatást kaptam az ekaer rendszerről, így átláthatóvá vált számomra a mindennapi feladatkör"

 

"felkészült, szakmailag hozzáértő előadó, közérthető beszéd"

"örültem, hogy kizárólag gyakorlati megvilágításban hallhattam, még hozzá hasznosan, s pár trükköt is megjegyeztem :)"

Tematika:

  • Mely ügyletek során kell EKAER számot igényelni (példákkal alátámasztva)
  • Fuvarozó / szállítmányozó vállalatok számára szolgáltatandó adatok megnevezése, illetve a megrendelőtől és beszállítótól szükséges adatok
  • Milyen adatokat kell bejelenteni az új szabályok szerint
  • Módosított mentességek az EKAER szám igénylése alól
  • Kockázatos termékek " bővített kör - és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai az EKAER rendszerben és az egyéb jogszabályokban
  • Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök meghatározásával, belső szabályzatok és a könyvelés összehangolása az EKAER rendszerrel
  • Megrendelési adatok szükséges kiegészítése " együttműködés a felek között
  • Módosítások elvégzése az EKAER rendszerben
  • EKAER rendszer kockázatainak ismertetése, a kockázatok csökkentésének lehetőségei
  • Áfa ügylettípusok szerinti EKAER szám igénylésének ismertetése
  • Az EKAER rendszer és más adónemek összefüggései
  • Átmeneti rendelkezések ismertetése időrendi sorrendben
  • 2015. június 1-től hatályba lépett rendelkezések
  • 2015. június 1-jétől érvényes informatikai felület bemutatása, gyakorlati tapasztalatok

Időpont Város Helyszín
2015.07.09. 10:30 - 15:00 Budapest Danubius Thermál Hotel Margitsziget****1138 Budapest, Margitsziget

Bővebb információ, online jelentkezés: ITT

TOVÁBBI KONFERENCIÁNK:

Téma Cím Időpont Helyszín  
Közbeszerzés KÖZBESZERZÉSI SZAKMAI NAP AZ ÚJ közbeszerzési törvényről - régi és új kbt. változásának összehasonlítása, várható főbb módosítások, értelmezések gyakorlati alkalmazása 2015.06.30.
2015.07.01.
2015.07.07.
2015.07.09.
Debrecen
Szeged
Győr
Budapest
Építőipar E- ÉPÍTÉSI NAPLÓ INTERAKTÍV NAP - elméleti háttér áttekintése és gyakorlati alkalmazása törvényelőkészítők előadásában 2015.07.08. Budapest
Jog FÖLDTÖRVÉNY 2015. - jogok és eljárási rendek a földtörvény alkotójának előadásában 2015.07.09. Budapest
Adózás, számvitel, pénzügy Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer-t (EKAER) 06.01-től új felület, gyakori hibák, tapasztalatok 2015.07.09. Budapest

Adatkezelés - Lemondás
Az Ön e-mail címe adatbázisunkban szerepel, ahová partnereinken kívül, címek kerülhetnek nyereményjátékok, kérdőív-kitöltések alapján is. Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Levelünkkel nem kívántuk zavarni. Kérjük, amennyiben a jövőben nem kíván ilyen levelet kapni kattintson ide:
Leiratkozás

Attachment: jelentkezesi_lap_word.doc
Description: MS-Word document